سه‌شنبه، مرداد ۲۱، ۱۳۸۲

مراسم اختتاميه اولين جشنواره كارتهاي اينترنتي و فون تو فون

امشب، شب آخر جشنواره كارتهاي اينترتي بود . ساعت كار نمايشگاه به علتهاي مشكوكي تا ساعت 9 شب كاهش يافته بود و همين امر مشكلات زيادي بوجود آورده بود. از طرفي برنامه انتخاب بهترين شركت ارائه دهنده خدمات اينترنتي هم بايد انجام ميشد. كاري بسيار شايسته كه بايد زودتر از اينها انجام ميشد. هر چند اين مراسم در اول راه بود و با مشكلات زيادي مواجه بود ولي درايت برگزار كنندگان در اين وادي از قبل آزمايش نشده قابل ستايش بود. در صحبتي كه با يكي از مسوولين دفتر جشنواره داشتم خود به اين موضوع اذعان داشت كه گروه برگزاري به هيج وجه انتظار چنين استقبالي را از طرف مردم نداشته و اين در حالي بود كه سيما هم با پخش تيزر اين جشنواره مخالفت كرده.
به هر حال چيزي كه كاملا در بين بازديدكنندگان مشهود بود، اين موضوع بود كه اكثر غريب به اتفاق آنها ميدانستند چه ميخواهند و به دنبال چه هستن و بعد بحث قيمت پيش ميامد. و اين يعني موفقيت يك نمايشگاه.
پس از برگزاري 7 روز؛ نوبت به انتخاب بهترين آي-اس-پي رسيد.
هيئت داوران يك تنديس طلايي و يك تنديس نقره اي براي شركتهاي برگزيده تدارك ديده بودن ، همراه با لوح هاي سپاس و قدرداني. هيئت، مبناي انتخاب را بر اساس يك سري معيارهاي عمومي و يك سري شاخصهاي فني قرار داده بود. عواملي مثل

سرعت كانكشن و نحوه كيفيت آن بر اساس ترافيك شبكه ،
تعداد خطوط آن لاين و ذخيره و چگونگي كانكت شدن در ساعات پيك ،
تنوع محصولات ،
متناسب بودن قيمت با خدمات ارائه شده ،
نحوه پاسخ به مشتري و پشتيباني از خدمات ارائه شده ،

پهناي باند مصرفي ،
تجهيزات سخت افزاري ،
و از همه مهمتر نحوه بازاريابي و ماركتينگ.

و اما نتيجه :
هيئت داوران اولين جشنواره كارتهاي اينترنت، تنديس طلايي رو به علت برگزاري اولين دوره و آشنا نبودن شركتها به نحوه داوري به رسم امانت تا سال أينده نزد خود نگه داشت.

واما هيئت داوران تنديس نقره اي و لوح سپاس رو به خاطر تلاش زياد ، كيفيت ، ميزان فروش و محبوبيت به شركت و گروه "پارس آنلاين"پارس آنلاين" تقديم كرد
.
بعد از اعلام اين موضوع شادي و تبريك در غرفه به راه انداخت شد و بازار عكاسها گرم بود.
آقاي فراز به عنوان مدير بازرگاني با باشگاه خبرنگاران جوان به مصاحبه پرداخت كه در صحبتهاشون به مشتري گرايي و ضريب نفود اشاره كردن. به هر حال من هم به عنوان عضو كوچكي از اين گروه بزرگ و به عنوان يكي از نمايندگان فروش آمادهم تا هر گونه سوال شما رو در مورد پارس انلاين جواب بدم.
كاش خودتون اونجا بودين و ميديدين. مثل جشنواره فجر شده بود.

هیچ نظری موجود نیست: